10 zasad, które stosuję grając w CMa:

1. Jak mam tylko godzinę to nawet nie siadam do gry (nie zdarzyło się aby się na tym skończyło)

2. Okres czasu zwany „ostatni mecz” potrafi trwać nawet 3 godziny (ja to znam z autopsji, a nie z kina”)

3. Podczas podawania danych zawsze ustawiam narodowość: POLISH (nie mówię szeptem gdy pytają skąd jestem)

4. Nie robię save aby w razie czego móc się cofnąć i powtórzyć mecze – jak przegrałem to przegrałem (gram dlatego, że gra się fajnie a nie „na pokaz”, żeby się komuś pochwalić osiągnięciami)

5. Zawodników dobieramy do taktyki a nie odwrotnie

6. W pierwszym składzie powinno być 22 zawodników (dwie pełne jedenastki. 1 jedenastka gra do momentu zdobycia ligi we wszystkich ligowych oraz w finałach pozostałych rozgrywek. 2 jedenastka gra wszystkie mecze poza ligowe wyłączając finały – ma to na celu aby każdy gracz zaliczył przyzwoitą ilość meczy i w związku z tym praktycznie nie ma zawodników, którzy są unhappy)

7. Skład powinien się składać z maksymalnie dużej liczby zawodników, którzy pochodzą z kraju w którym gramy (grając np. w Anglii staram się mieć samych Anglików)

8. ZAWSZE klikam „build up praise”  (kiedyś kliknąłem „play down praise” – zawodnik był do końca kariery niezadowolony – jak kliknąłem miał 19 lat)

9. Jak ktoś chce zostać wystawiony na sprzedaż lub ma poważne problemy (personal problem itp.) to pozwalam mu odejść niezależnie od tego jak ważny to zawodnik. Generalnie unikam niezadowolonych zawodników. Im mniej w składzie tym lepiej zespół funkcjonuje.

10. Przed sezonem gram jeden sparing (na wyjeździe z UKP Zielona Góra – aby chłopaki zarobili na biletach)

 

KONTAKT

PISZCIE DO NAS

maniacy@championshipmanager0102.pl

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Zobacz szczegóły